Smart 168

Så fint ert hus blev! Vad heter den vita färgen ni valt att måla med?

Svar: Tack 😃 0502-y heter den. En varmare vit färg, standardfärgen på fönstren är den färgen också, vi valde den så att fönstren inte skulle se gula ut!
therese sandberg

Anonym
2017-03-25 @ 22:07:54

Fint hus ni har! Vi planerar att bygga ett Kungshamn & undrar om du skulle kunna tänka dig svara på några funderingar? Vore så mycket värt! Isåfall, hur kan jag nå dig, mail? //Katarina

Svar: Hej! Ja självklart får du det, skicka din mail i en kommentar så kontaktar jag dig (godkänner inte kommentaren så andra ser mailen såklart :) )
therese sandberg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

etthusblirtill.blogg.se

Tess heter jag och tillsammans med min sambo M ( och son A) ska det byggas hus. Myresjöhuset "Kungshamn" föll valet på. Följ husbygget från kontraktskrivning till färdigt boende!

RSS 2.0