12.

I torsdags ska grunden ha blivit gjuten, har inte varit ute och kollat. Sist vi var där hade de dragit rör och allt sånt, bara väntade på gjutning. De är så snabba och duktiga våra markkillar, så jag hade med mig en tigerkaka åt dem. Gången innan det jag hälsade på dem hade jag med mig rimbobullar. De gillar fika!

Snart kommer vårt hus. Den 2 juli.


Här är vårt framtida dubbelgarage med förråd. Det i mitten är golvbrunnen.


Här är huset. Till höger i närmaste hörnet blir det tvättstuga därav alla slangar.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

etthusblirtill.blogg.se

Tess heter jag och tillsammans med min sambo M ( och son A) ska det byggas hus. Myresjöhuset "Kungshamn" föll valet på. Följ husbygget från kontraktskrivning till färdigt boende!

RSS 2.0