3.

Nu sitter vi i bilen på väg till Jönköping och HTH! 
 
Förslagsritningarna är med och baby sover gott. Skönt, då är han pigg och glad sen. 
 
Vi hoppas att vi kommer dit lite tidigare än utsatt tid så att vi hinner klämma och känna på lite luckor och handtag. 
 
Även tvättstugan ska ritas idag.
Jag hittade ett supersmart förslag på smutstvättförvaring i begränsade utrymmen. 
 
 
Någonting liknande vill jag ha. Fast högre och inte skåp ovanför tvättmaskin. Men som en garderob med hyllor och smarta korgar i. Snyggt och fräscht att slippa synliga smutskläder. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

etthusblirtill.blogg.se

Tess heter jag och tillsammans med min sambo M ( och son A) ska det byggas hus. Myresjöhuset "Kungshamn" föll valet på. Följ husbygget från kontraktskrivning till färdigt boende!

RSS 2.0